مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-19اجتماعي

اعزام 12 تیم از اردبیل و تهران برای تقویت امدادرسانی در نقاط سیل زده آستارا


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون 12 تیم را از استان های اردبیل و تهران برای تقویت امدادرسانی به شهرستان آستارا اعزام کرده ایم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون 12 تیم را از استان های اردبیل و تهران برای تقویت امدادرسانی به شهرستان آستارا اعزام کرده ایم.

بابک محمودی امروز در جلسه شورای اداری و مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور استاندار گیلان و مدیران کل استانی در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقعی که توسط سازمان هواشناسی صورت گرفت، اقدامات موثر و به موقعی در استان گیلان شکل گرفت اظهار کرد: لایروبی های بسیار خوبی در سطح رودخانه های آستارا انجام شد؛ حادثه ای که می توانست در صورت عدم لایروبی شدیدتر باشد که خوشبختانه کنترل شد.

وی با اشاره به اینکه با همراهی همه دستگاه های اجرایی این حادثه با کمترین آسیب و بدون کوچکترین تلفات انسانی پشت سر گذاشته شد افزود: لکه هایی از آبگرفتگی در شهرها و روستاها وجود دارد که عوامل مربوطه در حال رسیدگی هستند و تا پایان امروز تقریبا می توان گفت کسی نیست که آسیبی دیدگی برایش رخ داده و امدادرسانی نشده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 12 تیم از اردبیل و تهران برای تقویت امدادرسانی در نقاط سیل زده آستارا

اعزام 12 تیم از اردبیل و تهران برای تقویت امدادرسانی در نقاط سیل زده آستارا